Tuesday 4 August 2009

Anggap Saja Ini Coretan Dalam Diari

Tak banyak benda yang aku buat dalam beberapa hari ni. Selalunya terbaring atas katil, berbungkus dalam duvet (pagi-pagi sejuk woooo...), dan membaca siri Harry Potter, sebelum balik, jadi tak perlulah nak bawa banyak barang nanti. Sekarang aku sedang baca The Half-Blood Prince. Tapi rasa tak seronok juga kalau dah habis baca nanti. Nanti duduk rumah, rasa bosan pula. But I hope I can spare some money for books back home nanti. Oh ye, also a study lamp. Adik aku selalu bising tengah-tengah malam aku buka lampu dan tak tutup hingga ke pagi. Dah aku pun tak tidur lagi, nak tutup buat apa? Baca buku dalam gelap? (Ohooo.. lupa Bear tak duduk kat rumah dah sekarang. Itu bilik aku yang punya!!)

Aku ada juga main edit-edit gambar ni. Tapi memang fail-lah. Cuma bab brightness and contrast, jadilah juga. Baik, ini gambar masa aku bersama Ijun dan Along dan Diana (rasanya ini nama dia) ke fun fair Ahad lepas. Yang buruk-buruk tu, aku edit-lah, yang lawa sikit tu, aku buat auto-correct ataupun edit brightness and contrast saja.

(I got a photoshop software tapi terlalu berat dan laptop aku sudah crash beberapa kali. Pity sungguh.)






No comments: