Wednesday 5 August 2009

Masih Menunggu Mak On YM

Aku tak tahu apa yang terjadi di rumah. Tak ada siapa yang hubungi aku, dan Bear pun jarang on YM. Aaa..hantar e-mail bukanlah satu benda yang bijak. Aku rasa, pagi nanti aku kena telefon rumah (harap-harap kredit cukup; apalah yang 63p mampu buat?), sekurang-kurangnya untuk beritahu mak, tolonglah on YM. Aku tak rasa pesanan aku dah disampaikan pada mak abah, dan kalau dah pun, aku tak harap mereka faham. Bear bukanlah jenis orang yang pandai sampaikan pesanan, macam aku juga. Adik beradik, biasalah. Lagipun, tak rasa risau ke kalau mereka tak approve yang mereka sudah pun terima pesanan? Bear memang biasa tak cakap apa-apa kalau dia dah buat (macam aku juga), tapi sedikit unusual buat mak, juga abah. Selalunya abah akan tanya banyak kali, tarikh dan masa. Dan kali ni aku tak turun di KLIA. Akan berlaku sedikit kekeliruan nanti.

Selagi tak settle semua benda, selagi tu rasa risau. Dan, aku dah bosan duduk rumah.

No comments: