Thursday 23 December 2010

Metalling

Sebenarnya, dah lama tak dengar lagu yang 'uppp' sikit daripada heavy metal. I am restricting myself actually, untuk tak dengar lagu death atau black metal dah. Kalau ada pun, just lagu Cry War dari Tormentor saja. Dan sekarang aku sedang dengar lagu dari As Sahar, one of the greatest metal group from Malaysia. And I think I am easy listening the songs from Intifada album, dan lain-lainnya aku delete. Berat juga, bila fikirkan lagu-lagu yang aku simpan selama ni, Kreator, Obituary, Venom, Children of Bodom, Dimmu Borgir, etc. Sayang.

But then, I know I need to get rid of the songs. What I am doing is right.

Whatever people say, I think metal is still a great genre. Entahlah. The time is now to change whatever that is needed to be changed.

Sayonara!

No comments: