Friday 19 June 2009

Bosan..Bosan!!!!

Aku tak pergi kerja hari ni. Ada sedikit hal peribadi nak settle-kan. Sekarang tengah tunggu kira-kira setengah jam lagi untuk orang tu balik kerja dan mandi, solat etc.

Hari ni, mood aku macam tawar semacam aje.

But I did at least something today, despite of not going to work. First, I uploaded 2 albums in the Multiply. One is Venom, the other is AC DC. Bosan sangat kan. But, no one ever look at the Venom. Haha... tak ramai orang nak dengar kot. But, the music is not as harsh as I thought (this is my first time dengar lagu Venom). Mild jugalah, ala-ala fast rock aje. Ngehhhh.. jangan marahlah peminat Venom. Slayer's pun agak mild juga musicnya. Baru sampai tadi album ni. Reign of Blood. Punyalah teruja aku nak dengar. Hampa tu tidak, cuma macam tak puas pula dengar. Dan 2nd round dah ni. And, ada satu lagu ni intronya hampir sama dengan Dinasti Airmata - Desire. Ni tengah main lagu tu sekarang ni.

And, tadi pun baru sampai album Megadeth pertama aku. Lepas ni pasang. Excited maaa..
Sekarang ni tinggal Samael saja yang belum sampai.

Sendi-sendi jari aku ni, masih rasa sakit lagi. Sekarang ni, sendi jari kelingking kiri aku sakit. Fikir-fikir, ada juga peluang nak kena arthritis. Ini, penangan paksa jari tu tekan tali gitarlah tu. Jadi cinonet, susah nak bengkok pula tu. Menderita la..

Aku fikir-fikir, ada untungnya juga aku tak pergi kerja tadi. See.. one of my housemates, panaskan minyak atas dapur. Then, she went upstairs into her room. Then, I was happened to go downstairs sebab nak tengok my parcels dah sampai ke belum. I saw banyak asap. And bau hangit. Bergegas ke dapur and nampaklah one small pan atas api. Cepat-cepat padamkan and buka semua tingkap. Gee... and I didn't hear she went downstairs lagi ni. Kalaulah aku pergi kerja tadi, habislah rumah ni kena jilat api. Susah nak sedar, sebab bilik dia di tingkat atas hadapan. Dapur di belakang. And, there's no one else at home. Haiyyyoooo... Sangat bahaya.
Sepatutnya aku boleh bau kalau ada apa-apa yang dimasak di dapur, sebab bilik aku betul-betul atas dapur. But, sekarang dah dikaburi dengan bau rokok, dan tingkap bilik aku pun buka. Jadi, aku memang takkan bau sangat. Just being saved by Allah, gave me instinct to check the mail. Haihhhh... Sekali meletup paip gas. Habis semua.

No comments: