Friday 26 June 2009

Bosan!!!!

Aku kebosanan tahap gaban dah ni. Tensi gila!!

Kononnya nak kemas bilik, boleh blah!! Segala anak cucu tersorok sana sini, baju berminggu tak lipat, kotak berterabur. Ngehhh.. bilik anak dara amenda macam ni?

Aku baru tadi, buat agar-agar mangga. Tak sedap rasanya. Tak tahulah kalau sejuk, jadi sedap pula. Hehe..
Saja nak bikin eksperimen. Kalau tak jadi, makan sajalah. Bahan-bahan lebihan tu, boleh juga makan. Satu sajalah masalahnya. Aku lupa condensed milk tu susu pekat. Aku nak beli susu cair, baru creamy. Cehhh sungguh.

Sekarang tangan gatal nak beli telefon baru. Tadi survey dual sim punya fon. Pehhh.. cun habislah!! Duit tengah banyak, mesti tangan gatal selalu. Target aku, sabtu ahad ni nak ke car boot sale, borong baju. Peduli apa baju banyak ke sikit. Bosan ne!!

No comments: