Monday 28 June 2010

Berehat Dari Blogspot

Semalam, aku teringat my birthday cake I made myself, last year. Rasa macam ada post satu entri dalam blog, tapi tak ingat blog mana. So, aku cari guna Picasa, and rupa-rupanya dalam blog ni. But then, aku dah delete. Memang banyak sangat entri yang aku dah delete. Sayang pula rasa sebab kenangan semua tu. Masa delete tu memang tak rasa apa. Even the stupidest entry pun, semuanya kenangan.

Well, dulu aku jenis tak boleh nak terima kenyataan dan asyik fikir nak lari dari semua orang atau just go to hell. That's why dah hundreds of blog entries being deleted.

But then I found some I wrote last year before I went back to Malaysia, which are in Multiply.

As now I am working to rip my cassettes (yang selalunya bertahan sekejap saja sebab kaset dah nak jahanam), and I think I need to go back to Multiply where everything in my life happens there, aku akan rehat sekejap dari Blogspot ni. Sekejap mana tak tahulah. Mungkin sehari dua, mungkin sebulan, years etc. I don't know.

Go back to where you're come from.

No comments: