Tuesday 2 February 2010

Panasssss!!!

1. Kena repair borang perjanjian, sebab :

a) Doktor tak cop borang medical check-up
b) Pengesahan salinan fotostat bukan oleh kumpulan 41 (mana ada pengarah hospital nak buang masa sahkan salinan fotostat)
c) Tak ada nama saksi dalam cop

2. Aku tak tahu kena hantar bila. Tapi yang pasti kena secepat mungkin. Gua dah malas nak layan benda-benda macam ni.

3. Untuk 'tambah' keaslian cop tu, aku kena bikin cop nama sahaja untuk saksi (bapak sedara aku sendiri lagipun).

4. Kena jumpa doktor tu balik, kena cari orang lain untuk sahkan dokumen.

5. AKU NAK HANTAR LEPAS CUTI RAYA CINA!!!!

Rasa nak marah sangat. Nak marah sangat-sangat. Dah 3 kali aku bikin borang perjanjian, yang kali ni sangat menyusahkan. Padahal orang yang sama saja sahkan dokumen aku. Dokumen tu semuanya masih hantar ke tempat yang sama juga. Pejabat BPG tu juga. Tak pernah pun kena tolak.

Kesabaran aku sangat teruji dengan benda macam ni.

No comments: