Saturday 13 February 2010

Srooootttttt...

Saya seleseme.

Batuk pun ada.

Nangis pun ada. Hehe.. penangan tak dapat beli radio semalam. Lepas tu Abang menghilang di tengah orang ramai. Kena marah, sebab aku tak dengar nasihat dia. Hehe..

Okay, sepanjang hari mengadap buku. Sangat penat. Esok nak berpoya-poya masih tak dapat, sebab esok cuti dan banyak kedai tutup.

Aku fikir dalam-dalam (sebab tergoda dengan barang-barang dalam katalog Mak, dan Mak macam tak kisah kalau aku nak beli pun; siap ofer 'ambillah gelang tu kalau nak'), kena buat semula budget ni.

Bil broadband dah sampai, untuk bulan ni kena bayar RM91.15. Kena buat budget, internet sebulan RM100, makan lagi. Dan harapnya bulan depan kuranglah aku keluar bandar, kalau tak asyik makan saja.

Memang cukup elaun yang diberi. Tapi kena menyimpan kan.....

No comments: