Saturday 25 July 2009

Aku Tengah Pening-Pening Fikir Macam Mana Nak Ship Barang

Pening fikir pasal duitlah. Apa lagi. Aku boleh saja nak pinjam duit member dulu, nanti aku bayar balik ansur-ansur. Nak kata barang aku banyak, tidak juga. Cuma aku banyak beg. Pro : aku tak perlu cari kotak untuk packing barang. Kon : susah nak ejas dalam kotak shipping, or else, tak perlu order kotak, guna kotak sendiri saja, tapi tak kompatibel sebab tak cukup kuat.

Barang aku, boleh muat satu kotak ekonomi (dan satu luggage tak termasuk luggage bawa dalam plane), dengan syarat aku tak bawa balik kerusi study aku ni. Kalau aku ikutkan hati, memang aku tinggalkan saja macam-macam, kecuali buku cerita + baju + bantal busuk aku. Oh, ye. Kaset-kaset aku juga. Aa..kalau aku bawa balik barang yang aku sebutkan di atas, dua luggage dah mencukupi.

Aku dah blur!! Lagi seminggu untuk packing. Kemudian mungkin hidup berpindah randah hingga 18hb. Tak boleh nak hidup tenang selagi tak setel semua (ie kotak dah siap ship, nak buat sekarang, even pinjam duit member pun, tak sempat nak ship).

Masih lagi tak keruan sejak kelmarin.

No comments: