Monday 6 July 2009

Engkau Memang Busuk

Tajuk tak berkaitan dengan isi.

Aku fikir, penggunaan blog sekarang, lagi mantap daripada tempat lain. Sebab utama, aku rasa lagi seronok menulis benda yang mengarut, tanpa mengetahui ada orang yang melawat.

Itu sebab aku tak letak 'tracker'. Rasa janggal bila nak menulis. Orang pun, mana tahu sangat blog ni wujud. Jadi, tak kisahlah. Cuma tak punya tempat nak letak gambar aku sajalah. Aku ada banyak...gambar. Dan aku sangat bangga dengan hasil kerja aku, dengan syarat tak bandingkan dengan hasil kerja kawan-kawan aku.

Aku nak umumkan aku tak pandai guna photoshop.

Dan aku tahu hampir semua kawan aku guna. Jadi normallah bila gambar mereka lagi cantik. (Alasan nak pujuk hati yang jeles).

Ini, misi utama aku sekarang : Nak habiskan buku A-Level Physics karangan Roger Muncaster.

Dah tua pun baca buku A-Level lagi?

Bebeh, gua sedar gua makin tua makin bodoh dan lembap, makanya gua paksa kepala otak gua yang lembap ini supaya bergerak. Paling kurang perkataan masuk dalam kepala otak tanpa dapat ditafsir, pun jadilah.

Gua tak dapat nak bezakan antara lembab dan lembap. Rasa-rasanya, lembab tu damp. Dan lembap itu satu kategori dengan lambat tangkap. Kalau salah, salahlah bahasa gua ni.

No comments: