Thursday 23 July 2009

Pagi Ini Sejuk, Dan Aku Masih Tak Keruan

Sejak semalam, aku tak senang duduk. Kebanyakkan benda yang aku buat, atau yang aku cakap, mahupun dengar, tak register dalam kepala aku. Semuanya dilakukan secara automatik. Dan semalam, setelah berjaya claim semula duit aku, aku dapat beli tiket flight ke Malaysia. £221. Dalam akaun bank ada £222. Haha.. sekarang tunggu hasil jualan barang-barang aku di Amazon, dengan harapan ada orang beli (dah ada 2 item sold) untuk aku buat beli tiket bas ke Stansted Airport. Harganya £47.xx. Kalau naik keretapi, boleh dapat harga £14.50. Sangat banyak beza. Aku terpaksa pilih naik bas. Sebabnya, kalau naik keretapi, banyak tukar train. Mula-mula kena ke Padington, dari Padington naik tube ke London Liverpool Station, kemudian naik train ke airport. Bunyinya macam taklah susah sangat. Tapi dengan beg seberat 20 kg ditangan, laptop seberat 3 kg dibelakang, dengan kamera dibahu, jangan buat pasal. Orang lembik dan kurang stamina + mudah pengsan macam aku ni, memang tak boleh nak buat kerja berat sangat.

Aku tinggalkan barang-barang aku yang lain dalam stor rumah (atau stor rumah member yang lain), dan akan tumpang mereka bila mereka nak shipping barang tahun depan (masing-masing dah habis study tahun depan). Jadi, simpan-simpan jugalah untuk shipping, lebih kurang RM250 - RM350 untuk semuanya.

So Malaysia, here I come!!

No comments: