Thursday 25 November 2010

OOOooo Yeahhhhh!!!

Well, sebagai orang yang kurang sabar, aku memang tak boleh tunggu lama-lama. Okay, I've waited for a day to get my glass. Dan pagi tadi pergi ambil, kedai tak buka lagi. Dan petang ni, Abah dan Mak pergi berjual.

Jadi sebab tu, aku buat-buat berani drive ke bandar. Aku memang kalau boleh nak avoid drive dalam kawasan bandar, agak leceh nak tukar gear. But I made it!! With Kecik. Kalau orang lain, aku tak rasa aku boleh nak drive dengan orang sebelah membebel suruh tekan brek-lah, tukar gear-lah, perlahan sikit-lah, etc.

But then, kalau boleh tak nak drive dah. Bila dah mula laju, tak boleh nak slow dah.

Okay, kemudian nak cerita tentang cermin mata baru. Powernya sikit saja. Tapi, nampak agak lain aku pakai cermin mata. Kecik kata 'nampak macam cikgu.' Aku tengok, nampak macam sikit tua.

But I love it!! (^_^)

No comments: