Tuesday 6 July 2010

Pak Ngah Kahwin

Aku sepatutnya ada usrah petang ni. Badan dan kepala berat.

Anyway, ada tutorial yang perlu dihantar esok. Kepala makin sakit. But have to get up. Sambil-sambil tu, teringat gambar-gambar kahwin Pak Ngah yang aku tak tengok betul-betul lagi. Jadi tadi aku tengoklah. Kebanyakannya gambar budak-budak ni (sepupu-sepupu dan adik-adik aku). Diaorang pula yang sibuk nak bergambar. Patutnya ambil la gambar pengantin. Dan gambar yang diaorang ambil tak cantik sangat. Bukan sebab camera, tapi jenis tak pandai cari angle. Flash pun keterlaluan.

Rasa macam rugi tak dapat ikut last Saturday. He is my last uncle yang tak kahwin lagi. And he's already 50 years old. Supposed to be a moment to be celebrated the most. Just hope this Saturday aku tak busy sangat so that boleh jadi photographer sepenuh masa. And semoga badan sihat. Itu yang paling penting.



Ini gambar terbaik yang ada kot. Yang baju biru tu Bear, adik aku. Dan gambar ni diambil guna phone dia. So, tu la pasangan pengantin. Semoga berbahagia ke akhir hayat. Banyak halangan diaorang berdua ni. Sepatutnya kahwin masa cuti sekolah lepas tapi sebab banyak halangannya, tangguhlah sampai 3 minggu.

Well, saya dah ada mak sedara baru :D

No comments: