Friday 29 January 2010

Arrggggggghhhhhhhh!!!!

Itu...intro lagu Attack With Spell - Abigail. Hehe...

Emmpphh, bila cuti saja, memang bosan. Room mate pun tak ada, balik kampung. Tinggallah aku sendirian di sini.

Malam minggu macam ni memang membosankan.

Ini entri bosan. Ini tentang penantian. Orang kata penantian satu penyiksaan. Aku pun kata penantian itu satu penyiksaan.

Hari ini 'tetamu' tak diundang datang, masa perhimpunan, masa timbalan pengarah sedang memberikan ucapan. Adanya sahabat di sebelah yang membantu, jeritan yang selalunya bertalu-talu berjaya diganti dengan tangisan sedu sedan tak tahu apa punca.

Sekarang, aku tak rasa aku betul-betul stabil. Cuma, insyaAllah dapat aku kawal.

Emosi terlebih hari ini.

Update : Tajuk lagu tu bukan Attack With Spell, tapi Mephistopheles. Salah tajuk daa..

No comments: