Wednesday 13 October 2010

Fade-Up Tahu?

Semut-semut yang menginap dalam kettle kecik aku tu pun dah bosan duduk sini. Tak timbul-timbul dah sejak seminggu lepas. Dan dua hari aku duduk sorang-sorang dalam bilik dan tidur. Well, bukan bosan sampai tertidur tapinya. Tapi memang hidup untuk tidur sejak dua menjak baik demam ni. Bukan saja di bilik, malahan dalam kelas juga. Except today. Balik bilik nanti mungkin sambung tidur semula.

Fade-up actually sebab dah malas sangat-sangat nak belajar ni. Aku nak anak. Aku nak jaga anak. Aku dah bosan mengadap buku-buku, kertas, laptop ni even aku taklah belajar sangat pun sebenarnya. What the heck jadi macam budak sekolah lagi. For most of my friends, ramai yang nak sambung belajar. Buat master, then phD. But not for me. Aku lagi suka duduk rumah dan jaga anak dan laki.

Oh tolonglah 3 tahun ni berlalu.

Dear, maaflah you dapat bini pemalas macam I ni. I kuat tidur tahu, and kuat shopping dan kuat makan. Memang penat you nak jaga I ni. Tapi I tahu you sanggup kan. Kata sayang. Huhu....

No comments: