Thursday 21 October 2010

Ketidakwarasan Padaku - Sheila On 7

Ketidakwarasan padaku
Membuat bayangmu selalu ada
Menentramkan malamku
Mendamaikan tidurku.

Ketidakwarasan padaku
membuat hidupku lebih tenang
Aku takkan sadari
Bahawa kau tak lagi di sini.

Aku mulai nyaman
Berbicara pada dinding kamar
Aku takkan tenang
Saat sihatku datang.

Ketidakwarasan padaku
Selimut tebal hati rapuhku
Berkah atau kutukan
Namamu yang kusebut.

Aku mulai nyaman
Berbicara pada dinding kamar
Aku takkan tenang
Saat sihatku datang.

Luka hati akan mati
Jika jiwa terus menari dan bermimpi.

Luka hati akan mati
Jika jiwa terus menari dan bermimpi.

Ketidakwarasan padaku
Selimut tebal hati rapuhku
Aku takkan sadari
Bahawa kau tak lagi di sini.

Aku takkan sadari
Bahawa kau tak lagi di sini.




------------------------------------------------------------------

I like the lyrics. Entahlah, bila hati dalam kesedihan yang teramat sangat, kadang-kadang ingin saja jadi gila, biar tak ingat langsung akan wujudnya dunia, biar kesakitan itu hilang.

I used to be one.

Dan ianya sangat menyakitkan.

No comments: